لایه بردار صورت | لایه بردار صورت چی بخرم؟

کرم لایه بردار صورت و مزایای استفاده از آن

تاثیرات لایه بردار صورت 

دلایل خرید لایه بردار های صورت

لایه برداری پوست چه فایده ای دارد؟ کرم لایه بردار چه تاثیری دارد؟ آیا محصولات لایه بردار به جوان سازی پوست  کمک میکند؟

لایه برداری علاوه بر صاف کردن ، بهبود رنگ پوست و افزایش قابلیت جذب پوست  ، به از بین بردن سطح چرب سلولهای پوستی ما کمک می کند تا پوست را تمیز نگه دارید. کرم و ژل لایه بردار تا حد زیادی به بهبود و تازه سازی پوست شما کمک می کند.

خرید کرم لایه بردار از فروشگاه ویان کالا 

لایه برداری از ایجاد لک جلوگیری می کند

از آنجا که لایه برداری به از بین بردن منافذ پوست کمک می کند ، می تواند به جلوگیری از بروز لکه های بعدی نیز کمک کند. لایه بردارها لکه هارا به صورت مستقیم از بین نمی برند بلکه آنها به بدن شما کمک می کنند به طور طبیعی این لکه ها را به خودی خود بهبود بخشد. لایه برداری یک یا دو بار در هفته باعث از بین رفتن چربی و سلولهای پوستی اضافی می شود که منافذ پوست را مسدود کرده و باعث ایجاد لکه می شوند و به جلوگیری از شکستگی جدید در سطح پوست کمک می کند.

بستن منافذ پوست

عملکرد اصلی لایه بردارها حذف سلول های مرده پوست از صورت (و سایر قسمت های بدن) است. اگرچه بدن ما فرایندهای طبیعی برای ریختن پوست مرده دارد ، اما صورت ما می تواند با جمع شدن گرد غبار و بقایای مواد محبط اطراف ، باعث متوقف شدن این روند ریزش طبیعی شود.بنابراین ، لایه برداری لایه اول و دوم پوست مرده را از بین می برد و باعث می شود صورت شما طبیعی تر کار کند. این می تواند به بیرون کشیدن انواع موارد پوستی ، مانند جوش های سرسیاه و جوش های سر سفید کمک کند.

به یکنواخت شدن پوست کمک می کند

لایه برداری نه تنها پوست مرده را از بین می برد ، بلکه به جوان سازی و انرژی مجدد سلول های جدید پوست نیز کمک می کند. این ماده برای گردش سلولها و تشویق بافت پوست شما برای رشد که منجر به پوستی جوانتر به نظر می رسد ، عمل می کند!این سلولهای پوستی جدید می توانند به ناهمواری پوست ، رنگدانه و همچنین علائم نیز کمک کنند.

بهبود بافت پوست

با افزایش سن ، توانایی طبیعی پوست ما برای از بین بردن سلول های مرده پوست کاهش می یابد. این می تواند منجر به گرفتگی بیشتر ، لکه های بیشتر ، لکه های تیره و بافت ناهموار شود. این سلولهای مرده ساخته شده می توانند در واقع باعث افزایش ظاهر خطوط و چین و چروک شوند!از آنجا که لایه برداری سلول های مرده پوست را از بین می برد و سلول های جدید را جوان می کند ، می تواند پوست شما را صاف تر نشان دهد و بافت آن را بهبود بخشد. اگر پوستی خشک یا کم آب دارید ، لایه برداری یکی از بهترین راه ها برای درمان پوسته پوسته شدن بدون مرطوب کننده های سنگین است.

افزایش تاثیر محصولات دیگر

وقتی لایه ای از پوست مرده برداشته شود و سلولهای تازه باز و آزاد شوند ، سایر محصولات مراقبت از پوست شما بهتر می توانند وارد منافذ پوست شوند. لایه برداری منظم باعث می شود پوست شما از لایه های مرده خلاص شود. بنابراین ، سایر محصولات شما ، مانند ماسک یا سرم ، می توانند به درون منافذ پوست شما نفوذ کرده و کار خود را با کارآیی بیشتری انجام دهند!

فروشگاه ویان کالا ارائه کننده انواع لایه بردار

انواع لایه بردار و لوازم مراقبت از پوست  اورجینال را می توانید با قیمت مناسب در ویان کالا با خیال راحت خرید کنید.

مشاوره رايگان

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال سریع درب منزل

ضمانت بازگشت کالا