ضد آفتاب چی بخرم؟ | ضد آفتاب خوب | خرید ضد آفتاب

5 دلیل برای خرید ضد آفتاب
+ خرید کرم ضد آفتاب خوب

ضد آفتاب چی بخرم؟

دلایل خرید ضد آفتاب

خرید و انتخاب کرم ضد آفتاب همواره یک چالش بوده است ، از این رو در این مقاله قصد داریم مواردی را در خصوص انتخاب راحت تر کرم ضد آفتاب خدمت شما عرض کنیم.

پوست شما بزرگترین اندام شما است و وظایف اساسی مانند محافظت از بدن در برابر میکروب ها و همچنین کمک به تنظیم دمای بدن را دارد. در حالی که پوست شما همچنین از بدن در برابر اشعه خورشید محافظت می کند ، این بدان معنا نیست که شما باید بدون محافظت مناسب از پوست خود بیرون بروید. بدون ضد آفتاب ، پوست شما در برابر مشکلات زیادی آسیب پذیر است. در اینجا پنج دلیل برای اینکه چرا باید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید، بیان می کنیم.

خرید ضد آفتاب از فروشگاه ویان کالا 

دلیل اول :

از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت کنید

قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا قرار گرفتن در معرض نور UV (مانند تخت های برنزه) ، بدون حفاظت ، می تواند منجر به سوختگی دردناک شود. با قرار گرفتن مکرر در معرض آفتاب و عدم محافظت ، می توانید لکه های خورشید را افزایش داده و به پوست آسیب برسانید. آفتاب سوختگی همچنین می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد. بهبود آفتاب سوختگی معمولاً چند روز یا بیشتر طول می کشد ، بنابراین همیشه باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد ، حتی در روزهای خنک و ابری.

دلیل دوم : علائم پیری را کاهش دهید

اگر می خواهید علائم پیری را کاهش دهید ، پس با کرم ضد آفتاب را دوست باشید. بیرون رفتن در نور خورشید بدون کرم ضد آفتاب می تواند به کلاژن و بافت های همبند پوست آسیب برساند و این بدان معنی است که پوست می تواند خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و چین و چروک ایجاد در آن ایجاد شود.

دلیل سوم : لکه های پوست خود را کاهش دهید

قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید همچنین می تواند باعث ایجاد لکه های پوست شود (همچنین به عنوان "لکه های پیری" یا "لکه های کبدی" شناخته می شود) ، که موثر در افزایش پیری پوست است. لکه های پوستی به دلیل رنگ آمیزی زیاد پوست ایجاد می شود و به طور معمول نواحی مسطحی از پوست بی رنگ است که می تواند سایه های مختلف قهوه ای ایجاد کند.

کرم ترمیم کننده پوست های آسیب دیده دارای SPF50 با قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید
مناسب آسیب جزئی و سطحی پوست که در معرض نور آفتاب قرار دارد: لایه برداری سطحی، درمان غیر تهاجمی لیزر، پس از درمان های پوستی بنابر توصیه پزشک
مناسب پوست های دارای خشکی موضعی، سوزش، قرمزی، احساس گرمی، مناطق پوسته پوسته شده، و غیره

کرم سیکابیو بایودرما ، یک کرم مرطوب کننده و ترمیم کننده سریع است که خارش، سوزش و جراحت پوست را تسکین می دهد. این کرم التیام بخش، به خاطر وجود زینک، از تکثیر باکتری ها جلوگیری کرده و به علاوه اسید هیالورونیک و سایر عوامل مرطوب کننده باعث ایجاد یک لایه نفوذ ناپذیر نسبت به هوا شده تا زخم زودتر بهبود پیدا کند. کرم سیکابیو بایودرما با تقویت و بازسازی اپیدرم پوست آن را به بهترین شکل ترمیم می کند. در این کرم از ترکیب مس و Resveratrol استفاده شده که خاصیت تسکین و بهبود زخم را تسریع می کند.

دلیل چهارم : خطر سرطان پوست را کاهش دهید

یکی از بهترین روش ها برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست استفاده از ضد آفتاب است. مراکز کنترل بیماری (CDC) استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده با حداقل SPF 15 را توصیه می کند ، اما هرچه این عدد بیشتر باشد ، محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش نیز بهتر است.

دلیل پنجم : محافظت از رگ های خونی

اشعه ماورا بنفش می تواند به دیواره رگ های پوست آسیب برساند ، در نتیجه باعث نازک شدن آنها می شود. نازک شدن رگهای خونی ظاهر کبودی یا خونریزی را در پوست شما ایجاد می کند.

  • ضدلک وروشن کننده
  • اصلاح گودی پوست
  • باخاصیت شیر
  • برای انواع پوست
  • بدون پارابن
  • برای داشتن پوستی متحدویکسان
  • محصولی ازلابراتوارنیوول
  • کافیست یکبارامتحان کنید
  • تضمین صددرصدکارایی
  • محصولی فوق العاده که شماروشگفت زده خواهد کرد
  • دارای گواهینامه کیفیت ایزو9001وgmp

فروشگاه ویان کالا ارائه کننده انواع ضد آفتاب

انواع کرم ضد آفتاب و لوازم مراقبت از پوست  اورجینال را می توانید با قیمت مناسب در ویان کالا با خیال راحت خرید کنید.

مشاوره رايگان

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال سریع درب منزل

ضمانت بازگشت کالا